22 Ocak 2012 Pazar

Yavaş yavaş rejim hazırlıkları :((

Kış diye can sıkıntısından yedik cipsleri, tatlıları, böle paket paket antep fıstıklarını, efendm patates kızartmalarını... offf ondan sonrada pantolonlarım dar gelmeye başladı :(( hiç hoş bi durum diil. benki hayatnda 1.75 boya 52 kiloyu bile görmüş biri olarak yanlara dogru genişleyen vücudumdan hoşlanmamaya başladım bu aralar.. 2012 itibariyle aldıgım diyet kararları:
-Aburcubur yoooook bitti gecti o dönemler :p
-Tatlı şerbetli filan diil sadece sütlü tatlı, kazandibi, sütlaç falan..
-Normal tatlılar haftada sadece 1 kere, gün içinde canım tatlı bişiler istedğinde ise kayısı kurusu, incir kurusu falan o da en fazla 2 tane :D
-Mc donalds, burger king, pizza, lahmacun gibi arkadaşlarla selamı sabahı kestm zaten.. ayda yılda bir görüşlm şeklinde bir ilişkiye adım attık kendileri ile :)
-Sabahları normal bir kahvaltı, öğlen akşam hafif sebze yemekleri, çorbalar aralarda ara öğünlerki midem boş kalmasın çok acıkıp yemekleri tencere ile götürmeyeyim diye :)
-Hergün yer hareketleri, karın, bel, bacaklar için. haftada 3 günde koşu bandında 1 saat yürüyüşşşşş

Böyle devam ettiğim takdirde 4-5 kilo verip sımsıkı bir hatun olabileceğimi düşünüyrm Allahım irademe sahip olabileym ne olurrrr :)

2 yorum:

:)tutku dedi ki...

güzel yazmşm vesselam :))

Seda dedi ki...

eline sağlık canım güzel yazmışsın vesselam:-) inşallah verrirsin kilocuklarını:-)ben veremiyorum da :-( bu arada süpersin nasıl ayarladın bunu?bir blog arkadaşımdan daha rica ettim o yapamadı da..hangi ayarlardan yaptın onada anlatayım canım..