25 Ocak 2012 Çarşamba


Tavsiye Ettiklerim :)

Yıllardır kullandığım ürünler bunlar. Öyle çok pahalı da değiller ki önemli olan da kaliteli ve ekonomik olması bana göre. Sayfamı takip edenlere bir ufak armağanım olsun diye düşündüm, belki sizlere yardımı olur burdaki ürünlerimin. Şahsen çok memnun kaldığım ve değiştirmeyi asla düşünmediğim yegane bakım malzemelerim :) Merak edip denemek isteyenler gönül rahatlığıyla deneyebilirler. Çünkü kendimden biliyorum yeni ya da uzun zamandır denemek istediğim ürünler oluyor, en azından biri kullandım memnunum dese içim rahat alıcam :) iyi mi kötü mü bilemeden alıp sonrada begenmeyip bir köşeye atmak istemiyorum. para kolay kazanılmıyor öle diil mi :))
Gelelim benim sevgili ürünlerime. Sol baştan Gliss Liquid sıvı saç kremi: Ağırlaştırmayan bir yapısı var, çıktığı gündne beri alıyorum değiştirmedim. Benzeri sıvı saç kremleri saçı yapış yapış yapıyorlar. en sevmedgm şey:(  Çok memnunum az kaldı haftaya kadar biter yenisini alıcam muhtemelen.
Body Shop Satsuma Body Polish: portakallı vücut peelingi. eskiden kese yapardık hatırlarsınız:)) bunu keşfettiğimden beri kese mese hak getire. özel dokulu eldivenleri sayesinde tene masaj yapar gibi uygulanıyor ve durulanınca kadife gibi his bırakıyor. inanılmaz güzel bir ürün şiddetle tavsiye ederim. Vücut peelingleri arasında tek gecerim dediğim bir ürün başka markalarda denemiştim bir ara ama hepsi para kaybından başka bişey olmadı :)
I am yüz temizleme sütü ve tonik. Migrosta bulabileceğimiz ve çok çok uygun bir fiyata alabileceğimiz iki ürün. hafif yapıları var. alkol içermiyor ve cildi yakmıo. bazı tonikler yüzümü cayır cayır yakmştı hatrlıyorum. işin tek garip yanı sadece ve sadece migrosta olan bir ürün bu I am.
Dove rool on ve yine Dove body silk. kimisi saf sabun kokusunu sevmez ama ben bayılırım sabun kokusuna, tam bir temizlik kokusudur bana göre. biraz fazla titizim sanırım :)) dove rool on yıllardır benimle yaşayan en yakın arkadaşım. bildgnz bir sabun kokusu ve insan koklayınca böle yeni duştan çıkmış hissine kapılıyor hep. body silk için ise tek söleyeceğim şey her vücut kremini denedim ama dove gibisi yok!!
Son sevgilim :) Sally Hansen Instant Cuticle Remower tırnak etlerine ince bir tabaka sürüp törpü ya da benzeri bişeyle etleri hafifçe diplere itiyorsunuz. 1dk bekletiyorsunuz ve yıkıyorsunuz. sonuç nemlenmiş ve etleri alınmış bir tırnak görüntüsü. hemde en bakımlısından :) ben uzun zamandır bu ürünü kullanıyorum ve maniküre dışarıya asla gitmiyorum. bu sayede daha hijyenik oldugunu düşünüyorum. en güvenilir yerde bile yaptrsanız manikür aletleri ne durumdadır bilemessiniz... bu ürün sanırım sadece eczanelerde satılıyor fiyatı da uygun ama şu an da hatırlayamadım :) umarım bilgiler işinize yarar görüşmek üzere:)

3 yorum:

Seda dedi ki...

Bilgiler gayet faydalı eline sağlık canım..izlediğin blogların arasına benide yazsan diyorum,ne kaddar iyi olor:-)

tutku dedi ki...

canım benim inan blog actgm günden beri seni kaydetmeye calşyrm amma bir türlü olmadı beceremedim daha az önce denedm yine olmadı nedendr anlamadm :(( ugraşcam yine ama vazgecmem :)

Seda dedi ki...

aaa neden olmuyormuş :-( mesela benim diğer bloğumda gencergenc.com olan adres kayıtlı..gayette oldu ama sen bir uğraş bakem :-)