17 Ocak 2012 Salı

ALIŞ ve sürekli VERİŞ :)


  Alışveriş benim için taptıgım, vazgecemediğim, en büyük tutkum. yeniye olan merakım hep vardır ama alışveriş söz konusu olunca biraz daha tavan yapıyorum :) akşam işten cıkınca eve gelmek benim için mesele... mutlaka evime yakın birkaç dükkana, avm ye ugramam gerekiyor. ugramassam rahat edemiyorum eksik kalmışım gibi geliyor. bazen acıyorum zamanıma, paraya, enerjime ama değişen birşey olmuyor. 2gün kendimi tutsam 3üncü gün yine çıldırıyorum :))) bu alışveriş serüvenime bir türlü dur diyemiyorum.. Allahım ayırma beni sen yinede istediklerimi alabilme lüksümden :) ölesine gezerken aldıklarımı fotoğrafladım. hepsi de bakımsal bişeyler. kendime çok düşkünüm orası ayrı :)) süsümden püsümden ojemden kremimden hiç vazgecemem. seviyorum işte napalm :) fotoğraftakileri tek başıma 5dakka bi ugrayıp çıkıcam dediğim avmeden aldm. 2 saat gezicem deseydm neler alırdım düşünemiyorum :))

Hiç yorum yok: